Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

In de webshop van Dr. Van der Hoog bestel je eenvoudig en snel jouw huidverzorging.

Stap 1: Voeg producten toe aan mijn winkelwagen
Wanneer je in de webshop bent, kun je ervoor kiezen om een product direct aan je winkelmandje toe te voegen middels een klik op de winkelmandbutton met het plusje of je klikt op het product voor meer informatie. Op de productpagina kun je het product eveneens aan je winkelmandje toevoegen door te klikken op de button ‘In winkelmand’.

Stap 2: Winkelwagen
Nadat je alle gewenste producten hebt toegevoegd aan je winkelmandje klik je rechts bovenaan op ‘Winkelmand’. Je krijgt een overzicht te zien van de producten die op dat moment in je winkelmand zitten.

Stap 3: Invullen van je adresgegevens
Heb je al een account?
Indien je al ingelogd bent, staan er al gegevens van je klaar. Je hebt de mogelijkheid om eerder opgegeven gegevens te wijzigen en om eventueel een afwijkend bezorgadres op te geven. Wanneer je nog niet ingelogd bent, kun je dit doen door de optie ‘Terugkerende klant? Klik hier om in te loggen’ aan te vinken. Vervolgens heb je ook de mogelijkheid om eerder opgegeven gegevens aan te passen.

Nog geen account?
Heb je nog geen account, dan kun je hier een account aanmaken. Vink de optie ‘Een account aanmaken?’ aan en vul de benodigde gegevens in.

Stap 4: Het kiezen van een betalingsmethode
Kies je gewenste betaalmethode en klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’. Volg vervolgens de aanwijzingen op het scherm om de bestelling succesvol af te ronden.

Stap 5: Controle van de bestelling en het afronden van de bestelling
Wanneer je naar de volgende stap gaat door op de button ‘Volgende’ te klikken, krijg je een overzicht van de bestelling ter controle. Wanneer deze akkoord is, klik je op ‘Bestellen’ om de bestelling af te ronden. Wanneer je gegevens wilt wijzigen, klik je op ‘Vorige’. Na het succesvol plaatsen van de bestelling, ontvang je per e-mail een bestelbevestiging.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zoals vermeld op de website en in de webshop zijn inclusief BTW.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren. U kunt uw bestelling na ontvangst wel retourneren. Klik hier voor meer informatie over het retourbeleid.

Waar kan ik een kortingsbon invoeren?

Wanneer je een kortingsbon hebt, kun je die invullen in het scherm ‘Mijn winkelmand’. Zodra je de kortingsbon hebt ingevuld en op de button ‘kortingsbon toepassen’ hebt geklikt, wordt de actie verwerkt. Dit is direct in het scherm zichtbaar.

Kan ik meerdere kortingsbonnen per bestelling invoeren?

Per bestelling kan je één kortingsbon invoeren.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door een e-mail naar info@drvanderhoog.nl te sturen met daarin de vermelding van je naam en je e-mail adres. Je ontvangt z.s.m. een nieuw wachtwoord.

Levering & retourneren

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Voor PayPal-, creditcard- en iDeal betalingen geldt: bestel je op werkdagen, voor 12.00 uur, dan heb je je bestelling de volgende werkdag in huis.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Ja. Je kunt je geplaatste bestelling volgen via een trackingscode. Op het moment dat jouw pakket bij ons in het magazijn is opgehaald door GLS ontvang je een e-mail. Deze e-mail bevat een trackingscode. Aan de hand van deze code kun je de bezorging van jouw pakket volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij leveren bestellingen van meer dan € 24,95,- geheel gratis. Voor bestellingen van minder dan € 24,95,- zijn we genoodzaakt om € 3,95 aan verzendkosten in rekening te brengen. Deze tarieven gelden voor bestellingen binnen Nederland. Woon je niet in Nederland, maar wil je toch een bestelling plaatsen? Dit is uiteraard mogelijk. De verzendkosten zullen aan de hand van het land waarin je woont worden berekend.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben om het pakje in ontvangst te nemen?

Wanneer je niet thuis bent, zal de vervoerder (GLS) het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Wanneer de vervoerder je dan nog niet thuis treft, zal hij een melding achterlaten waar je de bestelling kunt afhalen. Mocht je niet in de gelegenheid zijn het pakket af te halen, dan zal de vervoerder het pakket aan ons retourneren. Wij nemen dan contact met je op.

Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?

Nee, wij versturen je bestelling rechtstreeks uit ons magazijn. Het afhalen van je bestelling is helaas niet mogelijk.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja. De verzendkosten worden aan de hand van het land waarin je woont berekend.

Wat moet ik doen als een product is beschadigd bij ontvangst?

Mocht een product bij ontvangst beschadigd zijn, dan kun je hier contact opnemen met onze Customer Service. Wij zijn te bereiken via mail op info@drvanderhoog.nl. Beschadigde producten dienen, na contact met onze klantenservice, eveneens te worden geretourneerd. U kunt uw beschadigde artikelen gratis retourneren naar ons antwoordnummer. Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wanneer de geleverde producten afwijken van de producten, die je hebt besteld en die per e-mail zijn bevestigd, dan verzoeken we je om binnen 7 dagen contact op te nemen met onze Customer Service. Wij zijn via WhatsApp bereikbaar op 06-51208573 (bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 21.00 uur en in het weekend tussen 10.00 en 20.00 uur) of via mail op info@drvanderhoog.nl (antwoord binnen één werkdag).

Garantie

De wettelijke garantie is van toepassing op onze producten, dat wil zeggen dat een product moet doen wat de koper redelijkerwijs mag verwachten conform de wet. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.